پزشکی, درمانی, کاردرمانی, ورزشی

راه حل و درمان قوز کمر

اولین قدم برای داشتن پاسچر(ظاهر) مناسب این است که، پشت خود را صاف نگه دارید، شانه را صاف کرده، چانه را به سمت بالا نگه دارید، سینه را بیرون بدهید و شکم را داخل بدهید.

اما این حرکت خسته کننده است…
و بعد از چند دقیقه بدن به حالت خودش برمیگرده!

راه حل چیه؟!!!

تقویت عضلات کمر

چطور؟!

با ورزش و بستن قوزبند

استفاده از قوزبند یه پیشنهاد خوب برای رفع همیشگی این عارضه است. قوز بند به عنوان یه یادآور کمک میکنه به پوزیشن صحیح عادت کنید.

چقدر باید بپوشمش؟

۴۰ روز، روزی ۸ ساعت.

برای جلوگیری از خستگی مفاصل از دو ساعت شروع کنید و رفته رفته زمان استفاده رو بیشتر کنید.

دقت داشته باشید که: حداکثر مدت استفاده از کمربند طبی ۲ ماه است!

قوزبند به درد چه کسانی میخوره؟!

کارمندها، پشت میز نشین ها، دانش آموزها و پست کنکوری ها، مادران شیرده، اون هایی که عضلات کتف ضعیف دارن، اون هایی که شانه های خم شده رو به جلو دارن، و اون هایی که قوز پشتی متوسط تا شدید دارن.

چند حرکت مناسب برای رفع قوز کمر

حرکت پل

حرکت پلانک

حرکت سوپرمن

حرکت کبری

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *